Nyomtatás
PDF

Szállítási Információk

Frissítve: .

Szállítási Információk


Express One Hungary Kft. - Mi is az az eBOX? Az eBOX felületén szerződéssel  nem rendelkező Megbízóinknak biztosítunk lehetőséget a csomagküldésre. A  regisztrációt követően, a Feladóknak lehetőségük van a korábban megadott  címzett

Termékeinket az Express One futárszolgálat szállítja, hétköznapokon.

Szállítási módok:

- futárszolgálat

- személyes átvétel raktárunkban

- cső rendelés esetén saját autós kiszállítás

Szállítási díj:

Szerződött partnereink részére hetente egyszeri ingyenes szállítást biztosítunk.

További kiszállítások:

  • Nettó 65.000 Ft alatti rendelés esetén nettó 1750 Ft + áfa.
  • Nettó 65.000 Ft feletti rendelés esetén INGYENES!

Az utánvét összegét a futárnál készpénzzel, illetve bankkártyával is rendezheti. 

A megrendelésről kiállított számlát a csomagra ragasztva találja.

Szállítási határidő:

A kiszállítást az Express One futárszolgálat végzi.

A raktáron lévő termékek szállítási ideje 24-48 óra, a 12:00 óráig leadott rendelések esetén. Amennyiben, ha már meglévő rendeléséhez szeretne hozzá tenni, akkor azt 14:00-ig tudja megtenni. A később beérkezett rendeléseket a következő munkanapon tudjuk a futárszolgálatnak átadni. Raklapos áru esetén 24-72 óra alatt tudjuk teljesíteni a szállítást.

PP csövek szállítása saját autóval történik, heti egy alkalommal előre egyeztetett időpontban.

Az Express One futárszolgálat E-mailben tájékoztatja, hogy mely időintervallumban érkezik a csomagja. Az üzenetben kapott fuvarlevélszám alapján Ön is le tudja ellenőrizni, hogy merre jár a csomagja, az alábbi linken keresztül: https://tracking.expressone.hu/

Szállítási reklamáció kezelésről az alábbi linken tájékozódhat:
http://www.inpipe.hu/component/content/article/44-hirek/520-mi-a-teend-ha-szallitaskor-megseruelt-a-rendelt-termekem

Fontos!
Átvételkor ellenőrizni kell a csomag épségét és mennyiségét! Amennyiben eltérést tapasztal, kérjük jelezze a futárnak és az irodánkban a +36-1/219-56-23 as telefonszámon, emellett írjanak jegyzőkönyvet a futárral, hogy a reklamáció bejelentése sikeres legyen.
Ha a csomagon belül, már felbontás után talál sérült terméket, akkor az átvételtől számított 3 munkanapon belül tudjuk elfogadni a reklamációt. Reklamációs panaszát az alábbi E-mail címen tudja megtenni: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Termékreklamáció esetén az alábbi linken tájékozódhat:

http://www.inpipe.hu/a-sikeres-reklamacio-titka

A TEODOR Szellemisége 9 pontban